П`ятниця, 15.11.2019, 21:27
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Психолог
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Годинник
Телефони довіри
Теги
Форма входу
Друзі сайту
Пошук
Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 22
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Буклет психологічної служби системи освіти Солонянського району "Насильство: профілактика і протидія" - завантажити

Мої статті | Переглядів: 654 | Додав: Гринчук | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні основи організації навчально-виховної роботи щодо попередження торгівлі людьми

Одним з найважливіших напрямів діяльності, спрямованої на протидію торгівлі людьми, є ведення просвітницької роботи серед потенційної групи ризику, якою є зокрема учнівська молодь.

Психологічна служба району, беручи за основу рекомендації  Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи та Дніпропетровського ОНМЦППСР, розробила буклети для учнів ЗНЗ Солонянського району, з метою ознайомлення з даною проблемою, та підібрала матеріал для використання педагогічними працівниками в практичній діяльності.

Мої статті | Переглядів: 1673 | Додав: Гринчук | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

Батьківська громадськість  – важливий союзник школи у вихованні учнів.

Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці. Стратегічні напрямки своєї педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи, необхідно вирішувати індивідуально.

      Можна залучати батьків до проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей. Доцільною і корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів відкритих дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних занять.

      Тематика класних батьківських зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань виховання й навчання дітей з першого по випускний клас.

 

Мої статті | Переглядів: 493 | Додав: Гринчук | Дата: 11.06.2013 | Коментарі (0)

Останнім часом психологи та вчителі початкових класів відзначають зростання кількості дітей із труднощами в навчанні, що зумовлене передусім недостатнім рівнем їхнього когнітивно-особистісного розвитку. Критичне переосмислення прогресивного педагогічного досвіду дало змогу зробити висновок про важливість спеціальних занять, на яких школярі розвивали б у міру своїх можливостей увагу, пам'ять, мислення, уяву й училися використовувати отриманий досвід під час виконання навчальних завдань, у життєвих ситуаціях.

Упровадження даного курсу допомагає у вирішенні проблеми морально-етичної поведінки дітей, більшості учнів притаманне чітке розуміння морально-етичних норм при невмінні дотримуватись їх практично. 

Мої статті | Переглядів: 534 | Додав: Гринчук | Дата: 16.04.2013 | Коментарі (0)

Спілкування з іншими людьми - невід'ємна частина, необхідна умова повноцінного життя кожної людини. Найкраще в нашому житті пов'язане із спілкуванням. А саме неприємне? Також із спілкуванням, з взаємостосунками удома і на роботі. Роздумуючи про те, що заважає нормальному спілкуванню, взаимодії, ми частіше всього згадуємо про конфлікти і про те, що з ними пов'язано: відсутність взаєморозуміння, загрози, ворожнеча, образи, спроби (деколи безнадійні) довести свою правоту...
Мої статті | Переглядів: 652 | Додав: Гринчук | Дата: 13.03.2013 | Коментарі (0)

1.Загальні відомості про клас: склад учнів за ві­ком, статтю; біографія класу, його традиції; загальна характеристика успішності та навчальної дисциплі­ни; зв'язки класу з іншими групами і колективами. 

Соціально-психологічні параметри сім‘ї - повна, одно чи багатопоколінна сім’я; гармонійність внутрішньо сімейних стосунків; за стилем родинного спілкування (авторитарні, демокра­тичні чи конфліктні сім'ї); за характером ставлення до дитини (зацікавлені, турботливі, тривожні, відчужені, безконтрольні тощо)...


Мої статті | Переглядів: 1102 | Додав: Гринчук | Дата: 04.03.2013 | Коментарі (0)

Мета:ознайомити курсантів з різновидами агресії та факторами, що впливають на таку поведінку людини; 

показати виявлення толерантної поведінки у взаємодії з людьми, а також у різних життєвих сферах;

розвивати поведінкові реакції в ситуаціях стикання з агресивною поведінкою.

Джерело: "Методичний портал"

Читати далі
Мої статті | Переглядів: 1996 | Додав: Гринчук | Дата: 25.02.2013 | Коментарі (0)

Корекційна програма спрямована на зниження рівня тривожності, подолання негативних проявів у спілкуванні та гуманізацію міжособистісних стосунків дітей.
Програма розрахована на 8 занять по 40-45 хвилин, що відповідає віковим особливостям молодших школярів та вимогам до організації корекційної роботи з ними.
Основна мета програми – забезпечення можливостей для підвищення самооцінки, розвиток навичок саморегуляції емоційних станів, в першу чергу, тривожності, розвиток комунікативних умінь та сприяння процесу становлення позитивних відносин у дитячій групі.
Основні завдання програми:
Мої статті | Переглядів: 1847 | Додав: Гринчук | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (0)

Перехід до у п’ятого класу є важливим етапом у житті дітей. Змінюється ситуація навчання, розширюється обсяг навчального матеріалу, з’являються вчителі-предметники. Це, безперечно, складний і відповідальний період, коли ефективність адаптації до нових умов навчальної діяльності, в значній мірі, залежить від наявної мотивації, відношення до школи, рівня соціальної компетентності.
З метою розвитку позитивних мотивів навчання на етапі адаптації дітей до умов середньої школи практичним психологам та вчителям може бути рекомендована розвивально-корекційна програма, спрямована на поглиблення розуміння учнями нових завдань, можливостей їх вирішення, формування системи взаємодії та співробітництва, а також становлення особистісних якостей, що мають сприяти успіху у навчанні та спілкуванні. 
Мета розвиваючих занять - підвищення рівня готовності дітей до навчання в середній школі на основі формування пізнавальної мотивації, а також позитивного ставлення до навчання.
.
Мої статті | Переглядів: 1740 | Додав: Гринчук | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (1)

1-10 11-20 21-22