| Мої статті [22] |
| Головна » Статті » Мої статті |
| У категорії матеріалів: 22 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
|
|
Одним з найважливіших напрямів діяльності, спрямованої на протидію торгівлі людьми, є ведення просвітницької роботи серед потенційної групи ризику, якою є зокрема учнівська молодь. Психологічна служба району, беручи за основу рекомендації Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи та Дніпропетровського ОНМЦППСР, розробила буклети для учнів ЗНЗ Солонянського району, з метою ознайомлення з даною проблемою, та підібрала матеріал для використання педагогічними працівниками в практичній діяльності. |
|
Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці. Стратегічні напрямки своєї педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи, необхідно вирішувати індивідуально. Можна залучати
батьків до проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей.
Доцільною і корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів
відкритих дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних
занять. Тематика класних
батьківських зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань
виховання й навчання дітей з першого по випускний клас.
|
|
Упровадження даного курсу допомагає у
вирішенні проблеми морально-етичної поведінки дітей, більшості учнів притаманне
чітке розуміння морально-етичних норм при невмінні дотримуватись їх практично. |
Спілкування з іншими людьми - невід'ємна частина, необхідна умова
повноцінного життя кожної людини. Найкраще в нашому житті пов'язане із
спілкуванням. А саме неприємне? Також із спілкуванням, з
взаємостосунками удома і на роботі. Роздумуючи про те, що заважає
нормальному спілкуванню, взаимодії, ми частіше всього згадуємо про
конфлікти і про те, що з ними пов'язано: відсутність взаєморозуміння,
загрози, ворожнеча, образи, спроби (деколи безнадійні) довести свою
правоту... |
|
Соціально-психологічні
параметри сім‘ї - повна, одно чи багатопоколінна сім’я; гармонійність
внутрішньо сімейних стосунків; за стилем родинного спілкування (авторитарні,
демократичні чи конфліктні сім'ї); за характером ставлення до дитини
(зацікавлені, турботливі, тривожні, відчужені, безконтрольні тощо)... |
|
показати виявлення толерантної поведінки у взаємодії з людьми, а також у різних життєвих сферах; розвивати поведінкові реакції в ситуаціях стикання з агресивною поведінкою. Джерело: "Методичний портал" Читати далі |
Корекційна програма спрямована на зниження рівня тривожності, подолання негативних проявів у спілкуванні та гуманізацію міжособистісних стосунків дітей.Програма розрахована на 8 занять по 40-45 хвилин, що відповідає віковим особливостям молодших школярів та вимогам до організації корекційної роботи з ними. Основна мета програми – забезпечення можливостей для підвищення самооцінки, розвиток навичок саморегуляції емоційних станів, в першу чергу, тривожності, розвиток комунікативних умінь та сприяння процесу становлення позитивних відносин у дитячій групі. Основні завдання програми: |
Перехід до у п’ятого класу є важливим етапом у житті дітей. Змінюється ситуація навчання, розширюється обсяг навчального матеріалу, з’являються вчителі-предметники. Це, безперечно, складний і відповідальний період, коли ефективність адаптації до нових умов навчальної діяльності, в значній мірі, залежить від наявної мотивації, відношення до школи, рівня соціальної компетентності.З метою розвитку позитивних мотивів навчання на етапі адаптації дітей до умов середньої школи практичним психологам та вчителям може бути рекомендована розвивально-корекційна програма, спрямована на поглиблення розуміння учнями нових завдань, можливостей їх вирішення, формування системи взаємодії та співробітництва, а також становлення особистісних якостей, що мають сприяти успіху у навчанні та спілкуванні. Мета розвиваючих занять - підвищення рівня готовності дітей до навчання в середній школі на основі формування пізнавальної мотивації, а також позитивного ставлення до навчання.. |

Буклет психологічної служби системи освіти Солонянського району "Насильство: профілактика і протидія" -
Методичні основи організації навчально-виховної роботи щодо попередження торгівлі людьми
Буклет ЗНО ( рекомендації психолога для успішної здачі ЗНО ), розроблений практичним психологом Жданівської СШ Денисенко В.А.
Батьківська громадськість
Останнім часом психологи та вчителі
початкових класів відзначають зростання кількості дітей із труднощами в
навчанні, що зумовлене передусім недостатнім рівнем їхнього
когнітивно-особистісного розвитку. Критичне переосмислення прогресивного
педагогічного досвіду дало змогу зробити висновок про важливість спеціальних
занять, на яких школярі розвивали б у міру своїх можливостей увагу, пам'ять,
мислення, уяву й училися використовувати отриманий досвід під час виконання
навчальних завдань, у життєвих ситуаціях.
Спілкування з іншими людьми - невід'ємна частина, необхідна умова
повноцінного життя кожної людини. Найкраще в нашому житті пов'язане із
спілкуванням. А саме неприємне? Також із спілкуванням, з
взаємостосунками удома і на роботі. Роздумуючи про те, що заважає
нормальному спілкуванню, взаимодії, ми частіше всього згадуємо про
конфлікти і про те, що з ними пов'язано: відсутність взаєморозуміння,
загрози, ворожнеча, образи, спроби (деколи безнадійні) довести свою
правоту...
1.

