Меню сайту
Психолог
Категорії розділу
| Мої статті [22] |
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
| Головна » Статті » Мої статті |
| У категорії матеріалів: 22 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Загальна характеристика програми.Програма розрахована на учнів підліткового та юнацького віку і може бути реалізована в рамках годин спілкування або за рахунок шкільного компоненту навчальних програм. За характером направленості програма є каузальною, тобто направленою на корекцію причин відхилень та виникнення адиктивної поведінки; її зміст має забезпечити позитивні особистісні зміни; за характером управління коригуїчими впливами запропонована програма є недирективною; за терміном - короткою. Групу складають лише бажаючі. Будь-які заходи, щодо примусу до участі в групі неприпустимі. Група може бути сформована за допомогою трьох процедур: |
Для корекції самооцінки та взаємовідносин підлітків, зниження рівня агресії у поведінці пропонується програма комунікативного тренінгу, розрахована на 5 занять, яка може реалізувалася практичним психологом або класним керівником за рахунок годин спілкування.За характером направленості програму можна визначити як каузальну, тобто направлену на корекцію негативних проявів у взаємовідносинах, що впливають на самосприйняття особистості в соціальній групі; її зміст мав забезпечити позитивні особистісні зміни, стабілізацію міжособистісного спілкування., зниження рівня агресії у поведінці підлітків. За характером управління коригуїчими впливами запропонована програма була недирективною; за терміном - короткою. В програмі використані матеріали міжнародних молодіжних проектів «Рівний – рівному», «Діалог», «Стратегії розв’язання конфліктів у спілкуванні»: |
Проблема дитячої агресивності хвилює сьогодні педагогів, психологів, батьків. Корекцію агресивних проявів доцільно розпочинати в молодшому шкільному віці, коли агресивність ще не стала особистісною якістю дитини. Цю важливу роботу може організувати, як психолог, так і вчитель або вихователь.З метою розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів пропонуємо корекційну програму, що включає 8 занять, які можуть проводитися в межах годин спілкування в класі або зі спеціально відібраною групою дітей, схильних до агресивної поведінки. Програма побудована з урахуванням основних принципів корекційної роботи: |
З метою корекції типових виявів дезадаптованості молодших школярів пропонуємо психокорекційну програму, в основу якої покладені принципи та підходи М.Р.Бітянової.Програма передбачає комплексне вирішення наступних завдань: 1. Розвиток у дітей когнітивних здібностей та навичок, необхідних для успішного навчання в початковій школі. 2. Розвиток соціальних і комунікативних навичок для встановлення міжособитстісних відносин з однолітками і відповідних рольових відносин з педагогами. 3. Формування стійкої навчальної мотивації на фоні позитивної Я- концепції дітей, адекватної самооцінки та зниження рівня шкільної тривожності. Читати далі |
Шкільна педагогіка, на відміну від наукової, може бути особистісно-ідентифікована, і саме тому шкільне життя є уособленням психологічного світу вчителя. Методична робота з педагогічним колективом безпосередньо торкається цього світу.Низка методик цього розділу стосується ділового професійного спілкування, що є полем актуалізації професійних якостей вчителя. Найбільш простою за конструктивними особливостями є анкета «Психологічна культура вчителя». За зовнішньою простотою тексту анкети прихована важка для вчителя професійна проблема: рефлексія з приводу власної професійної спроможності та адекватне оцінювання власних професійних якостей, серед яких психологічні знання мають бути базовими професійними характеристиками. |
Це не просто
тест. Це − тест-підказка, тест-порада. Чесно відподаючи на запитання, ви
зможете побачити, наскільки підтримує вашу дитину домашня атмосфера і наскільки
ви сприяєте розвитку його природних завдатків.А також побачите додаткові можливості для себе як вихователя, учителя та матері чи батька. |
Кожна дитина має свої,
лише їй притаманні риси, які розпізнаються в ранньому віці, тому обов'язок
батьків - виявити та розвинути приховані здібності та задатки. У цьому може
допомогти такий тест. |
Більшість батьків свято переконані, що вони гарні батьки. Про своїх дітей одні батьки розповідають стороннім лише хороше, а другі – не соромляться жалітися на них. Стосунки батьків і дітей – вічна проблема, з якою зіштовхується кожне покоління. Чому в одних сім’ях – мир і спокій, а в інших – сварки, крики і скандали? Якими бачать діти своїх батьків? Якими батьками ви насправді є? На ці запитання допоможе відповісти цей тест. Виберіть свої варіанти відповідей на 10 запитань і позначте їх. |
|
Приготуйте аркуші чистого білого паперу без ліній і клітинок. Під час виконання дитиною всіх трьох завдань зверніть увагу на те, якою рукою вона працює; чи крутиться на місці; чи губить олівець і шукає його довго під столом; почала малювати в тому місці, де ви їй показали чи просто обводить контур зразка; чи бажає переконатися, що малює добре. Це дасть можливість зрозуміти, які труднощі вас і її чекають з початком навчання. |
Метою адаптаційного періоду в 1 класі є створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті |










