Середа, 24.04.2024, 14:27
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Психолог
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Годинник
Телефони довіри
Теги
Форма входу
Друзі сайту
Пошук
Головна » Статті » Мої статті

Попередження та корекція агресивності в молодшому шкільному віці. Психологічний тренінг.
Проблема дитячої агресивності хвилює сьогодні педагогів, психологів, батьків. Корекцію агресивних проявів доцільно розпочинати в молодшому шкільному віці, коли агресивність ще не стала особистісною якістю дитини. Цю важливу роботу може організувати, як психолог, так і вчитель або вихователь.

З метою розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів пропонуємо корекційну програму, що включає 8 занять, які можуть проводитися в межах годин спілкування в класі або зі спеціально відібраною групою дітей, схильних до агресивної поведінки.

Програма побудована з урахуванням основних принципів корекційної роботи:

1. Системності корекційних, профілактичних та розвивальних завдань.

2. Єдності корекції та діагностики.

3. Діяльності.

4. Урахування вікових та індивідуальних особливостей дітей.

5. Комплексності методів психологічного впливу.

6. Залучення найближчого оточення (батьків, педагогів, однокласників).

7. Опори на позитивні якості дитини.

8. Програмованого навчання.

9. Урахування об’єму та емоційної складності матеріалу.

Для того, щоб ознайомитися з цим тренінгом перейдіть а за цим посиланням

Категорія: Мої статті | Додав: Гринчук (24.02.2013)
Переглядів: 1873 | Теги: тренінг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]