Мої статті [22] |
Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 22 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
|
Одним з найважливіших напрямів діяльності, спрямованої на протидію торгівлі людьми, є ведення просвітницької роботи серед потенційної групи ризику, якою є зокрема учнівська молодь. Психологічна служба району, беручи за основу рекомендації Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи та Дніпропетровського ОНМЦППСР, розробила буклети для учнів ЗНЗ Солонянського району, з метою ознайомлення з даною проблемою, та підібрала матеріал для використання педагогічними працівниками в практичній діяльності. |
Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці. Стратегічні напрямки своєї педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи, необхідно вирішувати індивідуально. Можна залучати
батьків до проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей.
Доцільною і корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів
відкритих дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних
занять. Тематика класних
батьківських зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань
виховання й навчання дітей з першого по випускний клас.
|
Упровадження даного курсу допомагає у
вирішенні проблеми морально-етичної поведінки дітей, більшості учнів притаманне
чітке розуміння морально-етичних норм при невмінні дотримуватись їх практично. |
![]() |
Соціально-психологічні
параметри сім‘ї - повна, одно чи багатопоколінна сім’я; гармонійність
внутрішньо сімейних стосунків; за стилем родинного спілкування (авторитарні,
демократичні чи конфліктні сім'ї); за характером ставлення до дитини
(зацікавлені, турботливі, тривожні, відчужені, безконтрольні тощо)... |
показати виявлення толерантної поведінки у взаємодії з людьми, а також у різних життєвих сферах; розвивати поведінкові реакції в ситуаціях стикання з агресивною поведінкою. Джерело: "Методичний портал" Читати далі |
![]() Програма розрахована на 8 занять по 40-45 хвилин, що відповідає віковим особливостям молодших школярів та вимогам до організації корекційної роботи з ними. Основна мета програми – забезпечення можливостей для підвищення самооцінки, розвиток навичок саморегуляції емоційних станів, в першу чергу, тривожності, розвиток комунікативних умінь та сприяння процесу становлення позитивних відносин у дитячій групі. Основні завдання програми: |
![]() З метою розвитку позитивних мотивів навчання на етапі адаптації дітей до умов середньої школи практичним психологам та вчителям може бути рекомендована розвивально-корекційна програма, спрямована на поглиблення розуміння учнями нових завдань, можливостей їх вирішення, формування системи взаємодії та співробітництва, а також становлення особистісних якостей, що мають сприяти успіху у навчанні та спілкуванні. Мета розвиваючих занять - підвищення рівня готовності дітей до навчання в середній школі на основі формування пізнавальної мотивації, а також позитивного ставлення до навчання.. |