П`ятниця, 19.04.2024, 10:41
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Психолог
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Годинник
Телефони довіри
Теги
Форма входу
Друзі сайту
Пошук
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 22
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Загальна характеристика програми.
Програма розрахована на учнів підліткового та юнацького віку і може бути реалізована в рамках годин спілкування або за рахунок шкільного компоненту навчальних програм. 
За характером направленості програма є каузальною, тобто направленою на корекцію причин відхилень та виникнення адиктивної поведінки; її зміст має забезпечити позитивні особистісні зміни; за характером управління коригуїчими впливами запропонована програма є недирективною; за терміном - короткою.
Групу складають лише бажаючі. Будь-які заходи, щодо примусу до участі в групі неприпустимі. Група може бути сформована за допомогою трьох процедур:

Мої статті | Переглядів: 652 | Додав: Гринчук | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (0)

Для корекції самооцінки та взаємовідносин підлітків, зниження рівня агресії у поведінці пропонується програма комунікативного тренінгу, розрахована на 5 занять, яка може реалізувалася практичним психологом або класним керівником за рахунок годин спілкування.
За характером направленості програму можна визначити як каузальну, тобто направлену на корекцію негативних проявів у взаємовідносинах, що впливають на самосприйняття особистості в соціальній групі; її зміст мав забезпечити позитивні особистісні зміни, стабілізацію міжособистісного спілкування., зниження рівня агресії у поведінці підлітків.
За характером управління коригуїчими впливами запропонована програма була недирективною; за терміном - короткою.
В програмі використані матеріали міжнародних молодіжних проектів «Рівний – рівному», «Діалог», «Стратегії розв’язання конфліктів у спілкуванні»:
Мої статті | Переглядів: 1342 | Додав: Гринчук | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (0)

Проблема дитячої агресивності хвилює сьогодні педагогів, психологів, батьків. Корекцію агресивних проявів доцільно розпочинати в молодшому шкільному віці, коли агресивність ще не стала особистісною якістю дитини. Цю важливу роботу може організувати, як психолог, так і вчитель або вихователь.
З метою розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів пропонуємо корекційну програму, що включає 8 занять, які можуть проводитися в межах годин спілкування в класі або зі спеціально відібраною групою дітей, схильних до агресивної поведінки.
Програма побудована з урахуванням основних принципів корекційної роботи:
Мої статті | Переглядів: 1872 | Додав: Гринчук | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (0)

З метою корекції типових виявів дезадаптованості молодших школярів пропонуємо психокорекційну програму, в основу якої покладені принципи та підходи М.Р.Бітянової.

Програма передбачає комплексне вирішення наступних завдань:

1. Розвиток у дітей когнітивних здібностей та навичок, необхідних для успішного навчання в початковій школі.

2. Розвиток соціальних і комунікативних навичок для встановлення міжособитстісних відносин з однолітками і відповідних рольових відносин з педагогами.
3. Формування стійкої навчальної мотивації на фоні позитивної Я- концепції дітей, адекватної самооцінки та зниження рівня шкільної тривожності.

Читати далі

Мої статті | Переглядів: 1452 | Додав: Гринчук | Дата: 24.02.2013 | Коментарі (0)

Шкільна педагогіка, на відміну від наукової, може бути особистісно-ідентифікована, і саме тому шкільне життя є уособленням психологічного світу вчителя. Методична робота з педагогічним колективом безпосередньо торкається цього світу.
Низка методик цього розділу стосується ділового професійного спілкування, що є полем актуалізації професійних якостей вчителя.
Найбільш простою за конструктивними особливостями є анкета «Психологічна культура вчителя». За зовнішньою простотою тексту анкети прихована важка для вчителя професійна проблема: рефлексія з приводу власної професійної спроможності та адекватне оцінювання власних професійних якостей, серед яких психологічні знання мають бути базовими професійними характеристиками.
Мої статті | Переглядів: 1804 | Додав: Гринчук | Дата: 19.12.2012 | Коментарі (0)

Це не просто тест. Це − тест-підказка, тест-порада. Чесно відподаючи на запитання, ви зможете побачити, наскільки підтримує вашу дитину домашня атмосфера і наскільки ви сприяєте розвитку його природних завдатків.

А також побачите додаткові можливості для себе як вихователя, учителя та матері чи батька.
Мої статті | Переглядів: 415 | Додав: Гринчук | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (0)

Кожна дитина має свої, лише їй притаманні риси, які розпізнаються в ранньому віці, тому обов'язок батьків - виявити та розвинути приховані здібності та задатки. У цьому може допомогти такий тест.
Мої статті | Переглядів: 388 | Додав: Гринчук | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (0)

Більшість батьків свято переконані, що вони гарні батьки. Про своїх дітей одні батьки розповідають стороннім лише хороше, а другі – не соромляться жалітися на них. Стосунки батьків і дітей – вічна проблема, з якою зіштовхується кожне покоління. Чому в одних сім’ях – мир і спокій, а в інших – сварки, крики і скандали? Якими бачать діти своїх батьків? Якими батьками ви насправді є? На ці запитання допоможе відповісти цей тест. Виберіть свої варіанти відповідей на 10 запитань і позначте їх.
Мої статті | Переглядів: 1520 | Додав: Гринчук | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (0)

Пропонуємо тести, що їх найчастіше використовують шкільні психологи для перевірки ступеня готовності дітей до школи. Зауважте, що ці завдання дають лише загальну картину розвитку дитини. За більш повною інформацією звертайтеся до спеціалістів.

Приготуйте аркуші чистого білого паперу без ліній і клітинок. Під час виконання дитиною всіх трьох завдань зверніть увагу на те, якою рукою вона працює; чи крутиться на місці; чи губить олівець і шукає його довго під столом; почала малювати в тому місці, де ви їй показали чи просто обводить контур зразка; чи бажає переконатися, що малює добре. Це дасть можливість зрозуміти, які труднощі вас і її чекають з початком навчання.

Мої статті | Переглядів: 5257 | Додав: Гринчук | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (0)

Метою адаптаційного періоду в 1 класі є створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті
Мої статті | Переглядів: 674 | Додав: Гринчук | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-22