Меню сайту
Психолог
Категорії розділу
Мої статті [22] |
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 22 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
![]() Програма розрахована на учнів підліткового та юнацького віку і може бути реалізована в рамках годин спілкування або за рахунок шкільного компоненту навчальних програм. За характером направленості програма є каузальною, тобто направленою на корекцію причин відхилень та виникнення адиктивної поведінки; її зміст має забезпечити позитивні особистісні зміни; за характером управління коригуїчими впливами запропонована програма є недирективною; за терміном - короткою. Групу складають лише бажаючі. Будь-які заходи, щодо примусу до участі в групі неприпустимі. Група може бути сформована за допомогою трьох процедур: |
![]() За характером направленості програму можна визначити як каузальну, тобто направлену на корекцію негативних проявів у взаємовідносинах, що впливають на самосприйняття особистості в соціальній групі; її зміст мав забезпечити позитивні особистісні зміни, стабілізацію міжособистісного спілкування., зниження рівня агресії у поведінці підлітків. За характером управління коригуїчими впливами запропонована програма була недирективною; за терміном - короткою. В програмі використані матеріали міжнародних молодіжних проектів «Рівний – рівному», «Діалог», «Стратегії розв’язання конфліктів у спілкуванні»: |
![]() З метою розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів пропонуємо корекційну програму, що включає 8 занять, які можуть проводитися в межах годин спілкування в класі або зі спеціально відібраною групою дітей, схильних до агресивної поведінки. Програма побудована з урахуванням основних принципів корекційної роботи: |
![]() Програма передбачає комплексне вирішення наступних завдань: 1. Розвиток у дітей когнітивних здібностей та навичок, необхідних для успішного навчання в початковій школі. 2. Розвиток соціальних і комунікативних навичок для встановлення міжособитстісних відносин з однолітками і відповідних рольових відносин з педагогами. 3. Формування стійкої навчальної мотивації на фоні позитивної Я- концепції дітей, адекватної самооцінки та зниження рівня шкільної тривожності. Читати далі |
![]() Низка методик цього розділу стосується ділового професійного спілкування, що є полем актуалізації професійних якостей вчителя. Найбільш простою за конструктивними особливостями є анкета «Психологічна культура вчителя». За зовнішньою простотою тексту анкети прихована важка для вчителя професійна проблема: рефлексія з приводу власної професійної спроможності та адекватне оцінювання власних професійних якостей, серед яких психологічні знання мають бути базовими професійними характеристиками. |
![]() А також побачите додаткові можливості для себе як вихователя, учителя та матері чи батька. |
![]() |
![]() |
Приготуйте аркуші чистого білого паперу без ліній і клітинок. Під час виконання дитиною всіх трьох завдань зверніть увагу на те, якою рукою вона працює; чи крутиться на місці; чи губить олівець і шукає його довго під столом; почала малювати в тому місці, де ви їй показали чи просто обводить контур зразка; чи бажає переконатися, що малює добре. Це дасть можливість зрозуміти, які труднощі вас і її чекають з початком навчання. |
![]() |