« Листопад 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
В чому полягає робота шкільного психолога та які її особливості?
Шкільні психологи відносяться до групи психологів-педіатрів. Але, на відміну від самих педіатрів, вони не займаються лікуванням дітей. Вони існують в основному для того, щоб вислухати проблему, дати пораду. Чи помічали ви, що коли комусь викажеш свої тривоги, то одразу й легше стає на душі. Для деяких роль "жилетки”, у яку можна виплакатись, виконують друзі чи батьки. Але ж бувають такі ситуації, що соромно або незручно розповісти мамі, а подруга потрібної поради не дасть, адже сама не має життєвого досвіду. У таких випадках допомагає психолог. Він у жодному разі не має права розголошувати інформацію, яку розповів учень. Лише у крайньому випадку може поговорити з батьками. Також шкільні психологи багато проводять різних досліджень. Крім цього, в деяких школах вони ведуть факультативи з психології та виступають кураторами ... Читати далі » |
Зміст проектної діяльності розкриває притча про мудреця. Одного разу мудрець мандрував у пошуках смислів і дійшов до річки.. Ні мосту, ні човна не було видно... Виникла проблема - треба переправитися, але як... Задумався мудрець... Що ж робити? Як зв'язати 2 берега річки? Мудрець закрив очі і представив, як він переправився на інший берег і радісно продовжує свій шлях «Еврика» -сказав мудрець - «Треба зробити човен, яка приведе мене до моєї мрії і вирішить проблему». Сів мудрець намалював схему човни, розрахунки викликав план склав... Тут як раз його учні підійшли і вони разом почали діяти, періодично заглядаючи в план, оцінюючи правильність і виправляючи помилки.
У команді справа йшла швидко, і дуже скоро човен був готовий! З усіх боків оглянули його подорожуючі-чи немає де тріщин, потім спустили на воду-пливе! Можна переправлятися! УРРРРА! Не пройшло і 15 хвилин мудрець і учні були на іншій стороні річки! П ... Читати далі » |
Існує безліч теорій і методик, які обіцяють швидко навчити вашу дитину читати. Але нові методики рано чи пізно підпадають під критику й відходять, на зміну їм приходять інші. Що ж насправді потрібно дитині? Психолог і психотерапвет Марія Макуха в ексклюзивному матеріалі для «Граней-Т» радить дотримуватися природної логіки розвитку.
Коли дитина приходить у світ, то відразу ж потрапляє в потік різнопланової інформації. Перед батьками стоїть непроста задача: з одного боку – забезпечити розвиток інтелекту дитини, з другого – потурбуватися пр ... Читати далі » |
Почуття безпорадності
Кожний психолог, який приходить у новий колектив, стикається з низкою типових для більшості його колег проблем. Перше, - це розгубленість. Здається, що зробити треба багато, а часу обмаль. Слід зупинитися і не впадати в паніку, адже хапаючись за вирішення всіх проблем одночасно, бажаючи показати себе грамотним фахівцем, за декілька тижнів можна довести себе до виснаження. Розпочинати свою роботу слід з того, що виходить найкраще: провести діагностичне обстеження дітей згідно з планом, обладнати кабінет тощо. Вирішувати проблеми слід поступово. Входження до педагогічного колективу Фахівець, який працює в педагогічному колективі, має вирішити для себе: яку позицію зайняти, налагоджувати дружні взаємостосунки з колективом чи зберігати ... Читати далі » |
Поради молодому спеціалісту психологічної служби
1. Твій начальник - директор. Саме йому ти й підкоряєшся і саме він дає вказівки. У директора довідайся про цілі та задачі навчального закладу й під ці цілі та задачі склади свій план роботи. 2. Вивчи правову базу (Положення про службу практичної психології в системі освіти, права й обов'язки психолога в закладах освіти; етичний кодекс психолога, тимчасові нормативи, які рекомендуються для діагностичної та корекційної діяльності тощо). 3. Довідайся, якою бачить роботу психолога директор, детально обговори свої посадові обов'язки (це дуже важливо!), запропонуй свій варіант діяльності (з якою віковою групою хотів би працювати, співвідношення нормативного часу з посадовими обов'язками, обґрунтуй свою думку). 4. Детально обговори з директором: хто і як буде контролювати твою діяльність, строки та форми поточної звітності. 5. Обговори з ди ... Читати далі » |
Насамперед, стрес - це природна і навіть корисна складова нашого повсякденного життя, без якої воно було б нудним та нецікавим. Саме стрес піднімає нас ранком, спонукає до роботи, відпочинку та допомагає швидше реагувати в різних ситуаціях.
Але щоденна напруга, дефіцит часу, постійна зайнятість на роботі та вдома, відсутність задоволення від виконаної праці, невміння та небажання відпочивати можуть призвести до значних емоційних і фізичних проблем. В дійсності ж не обставини, а наша реакція на них і є причиною ем ... Читати далі » |
Поради батькам для роботи з обдарованими учнями
|
1. Турбуйтеся про те, щоб серце дитини не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким у результаті «виховання». 2. Говоріть з дитиною так, щоб не залишилось ніякого сумніву в тому, що Ви керуєтесь турботою і тривогою за неї, а не бажанням відмахнутись, образити. 3. Пам’ятайте! ... Читати далі » |
Початок навчання в школі - один з найбільш складних і відповідальних моментів в житті дітей, як у соціально - педагогічному, психологічному, так і фізичному плані.Вступивши до школи, дитина стає школярем далеко не відразу. Це становлення, входження в шкільне життя, відбувається впродовж початкової школи, і поєднання рис дошкільного дитинства з особливостями школяра характеризувати весь період молодшого шкільного віку. Всі діти, початківці навчання в школі, стикаються з тими чи іншими труднощами.Адаптація - пристосування будови і функцій організму, його органів і клітин до умов середовища, спрямоване на збереження гомеостазу. Адаптація - пристосування органів чуття до особливостей впливають стимулів для їх оптимально
...
Читати далі »
|