У даному посібнику представлені 101 схема і таблиця із практичної психології, що стосуються готовності дітей до шкільного навчаня, вікових особливостей, роботи з педагогічним колективом і батьками, невстигаючими учнями та ін.
Для шкільних психологів і широкого педагогічного загалу. Завантажити
Переглядів:
1830
|
Додав:
Гринчук
|
Дата:
21.01.2013
|
|
Міністерство освіти і науки,
молоді та сорту України інформує, що під час проведення 20-21 листопада 2012
року у місті Дніпропетровську Всеукраїнської науково-практичної конференції "Мультидисциплінарний
підхід як методологічна основа інклюзивної освіти" працівниками
психологічної служби системи освіти обговорено низку проблемних питань щодо психологічного
супроводу та соціально-педагогічного патронажу дітей з особливими освітніми
потребами в умовах інклюзивного навчання.
...
Читати далі »
Переглядів:
428
|
Додав:
Гринчук
|
Дата:
21.01.2013
|
|
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ЗДОБУТКИ, ПРОБЛЕМИ ТА
ПЕРСПЕКТИВИ (РЕЗЮМЕ АНАЛІТИЧНОГО ЗВІТУ ЗА
...
Читати далі »
Переглядів:
1247
|
Додав:
Гринчук
|
Дата:
21.01.2013
|
|
У сучасному світі інтеграція дітей із особливими освітніми потребами в масові освітні заклади – це глобальний суспільний процес, який стосується всіх високорозвинених країн. Його основою є готовність суспільства і держави переосмислити систему ставлення до інвалідів та осіб із обмеженими можливостями здоров’я з метою реалізації їх прав на надання рівних з іншими можливостей у різних галузях життя, включаючи освіту.
Реформа освіти в Україні покликала до життя й реформу в спеціальній освіті дітей з особливими потребами. У нашому суспільстві є різні категорії маленьких громадян, певна частина з яких має проблеми, пов’язані зі здоров’ям та розвитком. На жаль, сьогодні спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, які потребують соціальної адаптації, корекційно-реабілі
...
Читати далі »
Переглядів:
452
|
Додав:
Гринчук
|
Дата:
21.01.2013
|
| |