- 2012 Вересень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
09:43 Звіт про проведену роботу з профілактики конфліктності в педагогічному колективі Сокур Л.В. | |
Хто не знає давню легенду про «Вавілонське стовпотворіння » - про невдалих будівельників «вавилонської вежі», які не зуміли довести до кінця розпочату роботу лише тому, що говорили на різних мовах і не могли зрозуміти один одного. З незапам'ятних часів люди усвідомили істину: успішна спільна робота можлива лише тоді, коли її учасники можуть прийти до згоди, знайти спільну мову. У наш час - час науково-технічного і соціального прогресу --відбувається безперервне ускладнення ділових взаємозв'язків між людьми в процесі діяльності. Разом з цим незмірно зростає і роль психологічного фактору, людських стосунків і спілкування в трудових колективах. Це повною мірою виявляється і в педагогічних колективах. Сьогодні як ніколи стала очевидною вирішальна роль особистісного чинника у навчально-виховному процесі в школах. Особистість вчителя, керівника педагогічного колективу - ось що визначає сприятливий клімат в школі. Людський фактор у школі включає в себе психологічні та соціально-психологічні особливості керівників і вчителів. Це інтереси, бажання і прагнення людей, їхні очікування один від одного, риси характеру і здібності, накопичений запас знань, умінь, навичок і звичок. Це психічні властивості і стани педагогічного колективу,його настрій, творчий і моральний мікроклімат, згуртованість,трудова та управлінська активність, психологічна сумісність,авторитетність та ін. Тому формування в учительських колективах сприятливого психологічного клімату, необхідно для дружної творчої роботи, для сприятливого вирішення конфліктів, стає все більш актуальною проблемою в сучасній школі. Профілактика та попередження конфліктів в педагогічному колективі – головна мета проведених тренінгів у Аполонівській НСШ та Привільнянській СЗШ. Детальніше на моєму блозі. | |
|
Всього коментарів: 0 | |