- 2012 Вересень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
11:51 Планування роботи соціального педагога у навчальному закладі | |
Сутність планування соціально-педагогічної діяльності в умовах сучасної школи полягає у визначенні основних видів діяльності та заходів з урахуванням конкретних виконавців та термінів виконання. Планування соціально-педагогічної діяльності визначає її структуру та зміст на конкретний період. Мета планування роботи соціального педагога – координація дій з адміністрацією та педагогічним колективом, з одного боку, та колективом учнів, батьків, громадських структур – з другого; встановлення термінів реалізації рішень; уточнення пріоритетних напрямків, рішень, етапів діяльності. Ефективність планування соціально-педагогічної діяльності залежить від чітких уявлень про той рівень, на якому знаходиться її предмет на початку планування, та про результати роботи до кінця планового періоду; від вибору ефективних шляхів та засобів досягнення мети. До основних принципів планування спеціалісти відносять: | |
|
Всього коментарів: 0 | |