- 2012 Вересень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
12:33 Номенклатура справ соціального педагога | |
Х.1 Папка нормативно - правових документів, що регламентують
діяльність психологічної служби системи освіти. Х.2 Посадова інструкція. Х.3 Вхідна та вихідна кореспонденція. Х.4 Графік роботи. Х.5 Річний план роботи. Х.6 Плани роботи по місяцях. Х.7 Журнал щоденного обліку роботи. Х.8. Соціальний паспорт навчального закладу (конкретна назва закладу). Х.9. Соціальні паспорти класів (заповнюють класні керівники,
класоводи, медичні працівники). Х.10. Індивідуальні картки соціально-педагогічного патронажу
учнів, що потребують особливої уваги. Х.10.1. Індивідуальні картки соціально-педагогічного патронажу дітей, які потребують підвищенної
соціально-педагогічної уваги. Х.10.2. Індивідуальні
картки соціально-педагогічного патронажу дітей – сиріт та дітей позбавлених
батьківського піклування; Х.10.4. Індивідуальні картки соціально-педагогічного патронажу дітей із особливими потребами; Х.10.5. Індивідуальні
картки соціально-педагогічного патронажу дітей та сімей, які стоять на обліку в службі у справах дітей, у відділі
кримінальної міліції у справах неповнолітніх, на внутрішньошкільному обліку. Х.11 Діагностична робота, соціально-педагогічні дослідження та спостереження (по класах). Х.12 Журнал реєстрації звернень учнів, батьків, учителів
(протоколи індивідуальних та групових консультацій). Х.13 Журнал реєстрації та протоколів проведення
соціально-перетворювальної, просвітницької та профілактичної роботи (ділових
ігор, соціальних тренінгів тощо). Х.14 Журнал протоколів психолого-педагогічного аналізу уроків
(навчально-виховних
занять). Х.15 Журнал відвідування учнів та батьків вдома або за місцем
роботи. Х.16 Статистичні звіти. Х.17 Акти обстеження матеріально-побутових умов проживання (1 раз на півріччя, за запитом). Х.18 Облікові картки сімей дітей, щодо яких здійснюється
соціальний супровід. Х.19 Матеріали по оздоровленню дітей пільгового контингенту. Х.20 Методичні матеріали та рекомендації
соціально-перетворювальної, профілактичної та просвітницької роботи. Х.21 Банк
діагностичних матеріалів (методик, тестів, анкет). Х.22 Картотека методичної літератури. Х.23 Відеотека. До папки методичних
матеріалів та рекомендацій соціально-перетворювальної, профілактичної та просвітницької
роботи (програми, заняття, соціальні тренінги, виступи тощо) рекомендуємо включити
матеріали за наступною тематикою: -
Профілактика
шкідливих звичок та СНІДу, або формування позитивної орієнтації учнів на здоровий спосіб життя; -
Життя
– найвища цінність, або профілактика
суїциду; -
Насильство
та жорстоке поводження як прояв порушення прав дитини; -
Матеріали
соціально-педагогічного супроводу сімей трудових мігрантів; -
Матеріали
соціально-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей; -
Профдіагностична
робота соціального
педагога; -
Соціально-педагогічний
патронаж адаптації учнів 1, 5, 10-х класів.
Документація працівників психологічної служба повинна
бути систематизована, всі матеріали діагностичних досліджень мають містити
інтерпретацію результатів, всі результати проведеної роботи – занесені до
відповідних журналів, протоколів та довідок.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |