- 2012 Вересень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
12:31 Номенклатура справ практичного психолога | |
Х.1* Нормативно-правові
документи, що регламентують діяльність психологічної служби системи освіти України. Х.2. Вхідна та вихідна
документація. Х.3. Графік роботи. Х.4. Посадова інструкція. Х.5. Річний план роботи. Х.6. Плани роботи на
місяць. Х.7. Журнал щоденного
обліку роботи. Х.8. Статистичні звіти. Х.9. Документація
діагностичної роботи психолога. Х.9.1 Матеріали
діагностичної роботи психолога з учнями (вихованцями, студентами): - по класах (групах,
курсах), наприклад: Х.9.1.1. 1 клас; Х.9.1.2. 2 клас; Х.9.1.3. 3 клас; Х.9.1.4. 4 клас; Х.9.1.5. 5 клас; Х.9.1.6. 6 клас; Х.9.1.7. 7 клас; Х.9.1. 8.8 клас; Х.9.1.9. 9 клас; Х.9.1.10.10 клас; Х.9.1.11.11 клас Х.9.2 Матеріали
діагностичної роботи психолога з учнями з батьками. Х.9.3 Матеріали
діагностичної роботи психолога з педколективом. Х.9.4 Журнал (протоколи)
психологічного аналізу уроків (навчально-виховної
роботи) Х.9.5 Банк діагностичного
інструментарію (список діагностичного інструментарію, тексти, ключі тестових
методик, опитувальники, анкети, бланки відповідей тощо) Х.10. Журнали
індивідуальних та групових консультацій Х.10.1 Журнал протоколів
індивідуальних та групових консультацій. Х.10.2 Журнал реєстрації
індивідуальних та групових консультацій. Х.11. Документація
корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи Х.11.1 Журнал протоколів
проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи Х.11.2 Банк
корекційно-відновлювального та розвивального інструментарію Х.12. Банк даних на дітей
різних соціальних категорій Х.13. Індивідуальні картки
психолого-педагогічного супроводу учнів, що потребують особливої уваги: Х.13.1 Індивідуальні
картки психолого-педагогічного супроводу дітей, які потребують підвищенної
психолого-педагогічної уваги; Х.13.2 Індивідуальні
картки психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми
потребами; Х.13.3 Індивідуальні
картки психолого-педагогічного супроводу дітей за рекомендаціями
психолого-медико-педагогічної консультації; Х.13.4 Індивідуальні
картки психолого-педагогічного супроводу дітей-сиріт та ПБП; Х.13.5 Індивідуальні
картки психолого-педагогічного супроводу дітей, які стоять на обліку у відділі
кримінальної міліції у справах дітей, Службі у справах дітей,
внутрішньошкільному обліку (за необхідності розмежувати по різним
папкам) Х.13.6 Індивідуальні
картки психолого-педагогічного супроводу учнів інших категорій (відповідно до
потреб навчального закладу, наприклад, обдарованих дітей, дітей трудових
мігрантів) Х.14. Документація
просвітницької роботи Х.15. Матеріали
психолого-педагогічних консиліумів, семінарів Х.16. … Перша цифра
номенклатурного номеру (Х) – номенклатурний номер (шифр) документації
психолога, присвоєний навчальним закладом відповідно до загальної номенклатури
справ. Наприклад, номенклатура справ директора – номер 1, номенклатура справ
заступника з навчально-виховної роботи – номер 2, номенклатура справ заступника
з виховної роботи – номер 3, номенклатура справ практичного психолога – номер
5, номенклатура справ соціального педагога – номер 6, тоді розділ «6.1
Нормативно-правові документи, що регламентують діяльність психологічної служби
системи освіти України» має номенклатурний номер 6.1 (наступні розділи 6.2, 6.3
тощо). Практичний психолог систематизує документацію на власний
розсуд. Документацію просвітницької, превентивної роботи для зручності
користування можна розмежувати за актуальними проблемами на напрямками роботи,
наприклад: - Психологічний
супровід здібних, талановитих та обдарованих дітей; - Профілактика
шкідливих звичок та СНІДу, або Формування позитивної орієнтації учнів на
здоровий спосіб життя; - Психологічний
супровід олімпіад, участі в МАН, ЗНО; - Життя
– найвища цінність, або Профілактика суїциду; - Насильство
та жорстоке поводження як прояв порушення прав дитини; - Профорієнтація.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |