« Листопад 2013 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 2012 Вересень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
15:40 Методи роботи та здійснення психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учнів, які стоять на внутрішньому обліку у ЗНЗ | |
18 листопада в актовій залі РНМК
відбулося засідання практичних психологів та соціальних педагогів району, на тему «Методи роботи та здійснення
психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу дітей та учнів,
які стоять на внутрішньому обліку у навчальному закладі як «важковиховувані»
та учні «групи ризику», метою якого було: -
визначити
поняття, причини поведінки важковиховуваних та дітей «групи ризику»; -
надати
рекомендації щодо ведення документації щодо роботи з цими категоріями дітей та
розробки індивідуальних програм психолого-педагогічного супроводу учнів «групи
ризику»; -
презентувати
програму, спрямовану на попередження соціально-небажаних учинків підлітка, для
використання в практичній діяльності. Матеріал засідання Презентація «Робота з дітьми
«групи ризику». Теоретичний аспект» | |
|
Всього коментарів: 0 | |