- 2012 Вересень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
17:47 Звіт про проведену роботу з профілактики конфліктності в педагогічному колективі Алькема С.Я. | |
Кожен
обов’язково проходить через такий суспільний інститут, як
школа, і від того, який слід остання
залишить у душі
людини, багато чого
залежить у її
подальшій долі і
діяльності. Переважну
частину свого часу
дитина проводить у
школі. Тут вона
не лише набуває
основи знань, а
й спілкується, взаємодіє з
однокласниками, учителями. І
одним з головних
факторів, що впливають
на її ставлення
до навчання, є
психологічна атмосфера в
класі та школі.
Якщо дитина відчуває
увагу до себе
з боку вчителів,
зацікавленість у її
успіхах, чуйність, вона
з радістю йде
до школи й
приділяє навчанню чимало
уваги, що відбивається
на якості її
навчальних досягнень, умінь,
навичок. Скільки
позитивних емоцій можуть отримати вчителі
та учні, якщо
вони розуміють одне
одного, відчувають обопільну
симпатію! І наскільки
приємнішим і легшим
стає процес навчання
для обох сторін. З метою
попередження конфліктів між
учителями та учнями
23 квітня 2013
року в КЗО
«Мопрівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів» відбувався психолого-педагогічний семінар для
вчителів з елементами
тренінгу «Конфлікти між
учителями та учнями.
Способи їх розв’язання». | |
|
Всього коментарів: 0 | |