П`ятниця, 22.09.2017, 18:21
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Психолог
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Вересень » 5 » Методичні рекомендації для практичних психологів та соціальних педагогів
15:45
Методичні рекомендації для практичних психологів та соціальних педагогів

Протягом 2014-2015 навчального року практичним психологам та соціальним педагогам виконувати наступні завдання:

  • Постійно відстежувати випадки насильства серед дітей, виявляти дітей-агресорів.
  • Залучати до роботи з дітьми, схильними до насильницької поведінки, представників служб у справах дітей, кримінальної міліції у справах дітей, громадських організацій.
  • Розробити та поширити серед учасників навчально-виховного процесу буклети, листівки «Сім’я – простір без насильства», «Знай свої права, умій себе захистити», «Як захистити себе від насилля вдома і на вулиці» тощо.
  • Створити(поновити) банк даних дітей, що скоїли злочин, або схильних до девіантної поведінки, індивідуальні картки та соціальні паспорти діагностичного вивчення дітей, виявлення причин порушень у поведінці учнів та розробки конкретних рекомендацій і спільних дій щодо їх усунення (безпосередня робота психолога – чому у дитини девіації в поведінці).
  • Продовжити створення Індивідуальних психолого-педагогічних карт учня на всіх учнів ЗНЗ, психологічних характеристик класів, надати класним керівникам конкретних рекомендацій по роботі з учнями.
  • Створити(поновити) у ЗНЗ інформаційні куточки зі списками телефонів(адресами) місцевих служб, спеціалізованих центрів, консультацій медико-психологічного профілю, телефонів довіри.
  • Здійснити підписку на періодичні фахові видання, рекомендовані МОН України для використання у практичній діяльності спеціалістами психологічної служби.
  • Впроваджувати освітні профілактичні програми, найефективнішими компонентами реалізації яких є: формування навичок прийняття рішень, навичок протистояння тискові однолітків та інших впливів (реклами, батьків) на предмет вживання наркотичних речовин; розвиток життєвих та соціальних навичок за допомогою професіоналів, однолітків.

Читати далі

Переглядів: 146 | Додав: Гринчук | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]